28 Nisan 2012 Cumartesi

aksesuarlar

Günlük yaşantımda aksesuar kullanmayı çok severim özellikle nazar boncuğu gördüğüm zaman dayanamıyorum . Genelde sallantılı küpeleri tercih ediyorum . Bugün sizinle accessorize mağazasının en son ürünlerini paylaşıcam bir sürü çeşit vardı fakat ben sizin için en çok beğendiklerimi seçtim.
Her yerde görebileceğimiz fatma anamızın eli kolyesi çok şık .İşlemelerini beğendim.


Uzun kolyeleri çok beğeniyorum yukarıdaki ucu top şeklinde ve rengarenk taşlarla süslenmiş olan kolye gibi . inşallah en kısa zamanda da kendi takı koleksiyonumdan  parçaları paylaşırım .




Bence bu mavi yüzük tam benlik işlemeleri ve taşın rengi çok hoş ve kotlarla çok uyumlu olur.



Top küpeler eğer saçlarım topluysa her zaman ilk tercihimdir . Çok hoş durduklarını düşünüyorum hemde abartısız duruyorlar.






Çanta koleksiyonu gerçekten çok hoşuma gitti özellikle clutch ve zarf şeklinde olanlar hem bu sene çok trend. 

Ve bu yılın en trend olanlarından biriside çift yüzükler gerçekten çok kibar duruyorlar bende de var bir tane en kısa zamanda paylaşıcam .
İnşallah içlerinden birkaç şey hoşunuza gider . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder