6 Nisan 2012 Cuma

En son neler aldım :)

Bu gömlek en son aldığım kıyafetlerden birisi çok sevdim renklerini şu an saçlarım balyajlı :) gayet hoş durduğunu düşünüyorum . Bildiğiniz üzere aynı pembeden hem ojem hemde rujum var hepsi çok güzel duruyor ve uyumu oluyor :) lcw uygun bir fiyata alınmıştır uğarmanızı tavsiye ederim . bu arada bu gömlek anneciğimin hediyesi :) :*


bu fotografta çok belli olmamış blüz gibi gözüküyor ama elbise daha hiç giymedim giyidiğimde üzerinde duruşunu tekrar çekerim sizlere bunuda uygun bir fiyata aldım ve boyu olsun yakası herşeyiyle çok güzel duruyor.



ve hırkam ... Yaz kış en çok kullandığım giysilerimden biridir hırka rengarenkler ve bu renk yoktu :( ve gardrobuma bu rengi kattığıma çok memnunum tam yazlık ve kotun üstüne harika oluyor.



evet english homedan aldığım güzel kokulu setler :) eğer size yakın bir english home magazasi varsa en kisa zamanda ugrayin 3 gun once yaptim alisverisi ve cok az sayida kalmisti. Cogu gul kokulu oda spreyi , camasir spreyi , oda kokusu mum ve kolonya var gordugunuz fotografta kokulari harika en kisa zamanda ugrayin derim.
Bu kutularda tchibo 'dan 3 ünü beraber aldım set olarak satılıyor . boyutları buradan küçük gözüküyor fakat çapları 28-28 cm 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder