17 Nisan 2012 Salı

Jimmy CHOO


Yeni sezon ayakkabıları için jimmy choo sitesine girdiğimde pırıltılı ayakkabılarını gördüm ve hepsini istedim :)
eminim sizde hepsine bayılacaksınız . modelleri ve renkleri çok hoşuma gitti . Her tarzda alternatifler sunmuşlar topuk pontları olsun , spor veya günlük kullanım gibi çeşitlerde pırıltıları kullanmışlar.


Bu seride spor ayakkabıya bayıldım. skinny kotla üstüne aynı renk bir blüzle giymeyi isterdim.

 Bronz seride ilk ayakkabıyı çok şık buldum çantayla beraber ekru renkli bir elbiseyle beraber kullanabilinir.

bu ayakkabıların hepsini istiyorum . ilk ayakkabının modeli ve ayağı sarması , bantları ve tabiki rengi çok güzel.
siyah renkte en başta olan ayakkabı modelini çok beğendim simetrik kesimi ve yandaki tokası dümdüz ve dar bir siyah kıyafetle kombinlediğimizde eminim çok şık durabilir.

bu seride ise favorim tabiki ilk ayakkabı :) her ne kadar bileğe kadar olan ayakkabılar bana yakışmasa da zayıf olsaydım tercih edebilirdim .

Bu seride ise en sondaki ayakkabının topuk kısmına bayıldım . gri rengide çok severim .

İlk bakışta gönlüm babete kaydı . çok tatlı duruyor ve ister kotla ister elbiselerle çok şık durabilir. 


Altın renkli seri hepsi mükemmel diyecek başka birşey bulamıyorum ve her parçayı istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder